دانلود :المعلم - با صداي سامي يوسف/پیام مهم سامی یوسف درباره سبک جدیدش
نویسنده : یزد فردا | شناسه خبر : 122673 | تاریخ انتشار : 12 Khordad 1395 - 20:07 | 33911 بازدید

دانلود :المعلم - با صداي سامي يوسف

  المعلم - با صداي سامي يوسف  
آهنگ المعلم درباره حضرت محمد (ص) با صداي سامي يوسف ، خواننده اي كه مضمون بيشتر آهنگهايش رسول گرامي و دين مبين اسلام است . فايل را با نرم افزار وينرر از حالت فشرده خارج سازيد .
تاریخ ثبت: 1395/03/12
تعداد مطالعه:  
تعداد دریافت:  
گروه: موسيقي
دریافت فایل: المعلم - با صداي سامي يوسف

المعلم - با صداي سامي يوسف

پیام مهم سامی یوسف درباره سبک جدیدش

 
 

سلام به همگی

می دانم که کمی دیر است اما همان طور که گفته میشه ” دیر بهتر از هیچ وقت است” . بنابراین، اجازه دهید که برای همه سال شادی را آرزو کنم. امیدوارم سال ۲۰۱۱ با خود نور، عشق و آرامش بیشتری را برای همه به همراه داشته باشد.

 

من هم اکنون چت زنده ای را در کافه ی فوروم سایت به پایان رسانده ام.  فرصت بسیار خوبی برای سخن گفتن از فصل جدید و آنچه که من قصد دارم در طول سال های جاری به دست بیاورم یا بخشی از آن باشم؛ بود.

 

سخنانم را در این چت زنده در اختیار شما قرار می دهم( اگر چه ،  تا حدی نسخه ی  مهذب تر و معتدل تری است) و امیدوارم این سخنان ماهیت فصل جدید/اسپریتیک را روشن تر کند.

 

با عشق و محبت فراوان به همه ی شما

 

برادران ، خواهران و دوستان عزیز

 

من دوست دارم یک بار دیگر به همه خوش آمد بگویم و تشکر کنم به خاطر سال ها حمایت و عشقی که به من نشان دادید و هنوز هم نشان می دهید.

 

ما فصل جدید را شروع کرده ایم.این فصل، فصلی با شکوه و بسیار مهم است. من بسیار خشنود هستم که گذشته ای مرکب از چند فرهنگ دارم که در موسیقی من هم کاملا نمایان است( شرقی و غربی و …). من از نظر نژادی شرقی و از نظر ملیت و فرهنگی غربی هستم.کارهای زیادی هست که لازم است انجام شود. من نمی خواهم که در زندگی ام عقب گرد داشته باشم.لازم است تمرکزمان به سمت جلو باشد

 

من عقیده ندارم که امروز روز گفتن ان شاء الله و سبحان الله  و ۱۰۰ درصد جهت دادن به موسیقی ام برای به دست آوردن طرفداران جدید در جهان اسلام باشد! از نظر من همان گونه که در سال ۲۰۰۳ درست بود که بگیم  “او محمد بود رحمتی بر انسان ها معلم تمامی انسان ها”  الان احساس می کنم وقتش است که بگوییم ” هر کجا باشی من تو را می یابم به دلیل اینکه تو تنها کسی هستی که به تو روی می آورم” این چیزی است که عمیقا در قلب خود حس می کنم و حقیقت این است که قلب هیچ کس تا زمانی که با خلوص و پشتکار جلو می رود اشتباه نمی کند.

 

همون طور که در مناسبت های مختلفی گفته ام دوست ندارم که یک ستاره ی اسلامی راک باشم. گذشته از این ، در نظر حقیر بنده استفاده از دین در چنین راهی در شعر ها بارز نیست چرا که این یک مکالمه ی یک نفری با فایده های خیلی کمی است….ممکن است به سرعت طرفداران زیادی به وجود بیاورد( به دلیل سادگی و نبود حکمت در آن) اما این راهی نیست که من دوست دارم اتخاذ کنم. افراد کمی وجود دارند که من واقعا به آن ها در دنیای موسیقی اقتخار می کنم. یکی از آن ها یوسف اسلام( یا کت استیونز)است. او حقیقتا از استعدادش به صورت آبرومندی استفاده می کند و با مخاطبینش با هر پیشینه ای که باشند سخن می گوید و من در اصطلاح حکمت و فلسفه بسیار به او احساس نزدیکی می کنم.

 

به نظر من، همه باید او را حمایت کنند مخصوصا برادران و خواهران مسلمانمان از آن جا که او مسئولیت مهمی را به دوش دارد.

 

من از طرفداران عزیزم در خواست می کنم که فصل جدید را بفهمند و قدر آن را  بدانند و از آن با جانفشانی و ایمانی صادق حمایت کنند. باور کنید، کاری که ما اکنون انجام می دهیم بسیار مهم تر از گذشته است….جهان ما تنها به سوی بحران اقتصادی نمی رود بلکه دچار بحران اخلاقی و معنوی نیز شده است. ما در دهکده ی جهانی زندگی می کنیم و لازم است که مردم دیگر ادیان و عقاید را از این پس “دیگران” خطاب نکنیم. همه انسانیم و تنها راه همزیستی عشق است. تا زمانی که ما همه را دوست بداریم، هیچ گاه به رؤیاها و آرزوهایما ن برای رسیدن به جهانی بهتر و امن تر برای همه یمان نخواهیم رسید.

 

من از همه ی شما می خواهم که صحبت های من را درک کنید و من را با اشتیاق و ایمانی بیش از گذشته حمایت کنید. ما کارهای زیادی برای انجام دادن داریم.

 

خدا به همه ی شما خیر دهد و با عشق فراوان به همه ی شما!

 

سامی یوسف


برچسب ها
ثبت دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

12 Shahrivar 1402 - 19:15 2856 بازدید
14 Shahrivar 1402 - 17:05 2938 بازدید
17 Shahrivar 1402 - 07:21 2970 بازدید